Sorry ♥ !

Har inte bloggat idag för imorse hade jag as-stressigt & efter att vi hade varit & träffat klassen som jag ska gå med gick jag & Jenny (min syrra ) på stan ♥ !

Snart ska jag på fotbollsträning ♥ Ska bli skönt att träna lite :) !

Hittade en avslutningsklänning som ni se ska få en bild på :)

Vad har ni gjort idag ?♥

Ikväll far Saga till sin pappa dom skulle typ gå på grönan tror jag :D ! ♥

Im gonna miss her  ! ♥


Men när hon kommer tillbaka så ska jag säga åt henne att blogga på våran blogg annars är det inte så kul om jag gör varje inlägg & bloggen heter "sagaochamandas" :P !

För jag har lixom gjort 9 inlägg sen hon har gjort ett :P !


Nu måste jag skynda mig min träning börjar nämligen kl 17.15 & jag ska cykla ♥ :)


PUSS !♥

/Amanda !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0